Faciliteter

Udendørs og indendørs faciliteter i rideklubben

Her ser du et udpluk af Thorsø Rideklubs faciliteter.

Beskrivelse af klubbens faciliteter:

I Thorsø Rideklub har vi en stor og lys ridehal med en rigtig god Walberbund som måler 20 x 60 m. Der er 2 store sektioner af spejle i den ene ende af hallen, samt spejl i midten af hallen. Vi har 2 udendørs dressurbaner, som også måler 20 x 60 m. hver . Til mørke tider eller sene aftener er der opsat udendørs belysning som kan tændes. Så har vi en rigtig god udendørs springbane, som flittigt bruges om sommeren til både træning, undervisning og stævner. Vi har en dejlig stor og lys rytterstue med cafeteria, som åbner op når der afholdes stævner i klubben. Så fryser man som tilskuer om vinteren, så er rytterstuen altid dejlig opvarmet, så du kan holde varmen. Rideklubben har både jordfolde, vinterfolde og et stort areal til sommergræs på den anden side af vejen, hvor de fleste af hestene græsser fra ca. maj til september alt efter vejr og temperatur.

michael-gertsens-murerfirma-aps-logo
groenagergaard-logo