Pokaler

Pokaler i Thorsø Rideklub 2023
Indberetning til pokal

Som medlem af THOR kan du stille op til stævner og være med i kampen om THORs pokaler.

Pokaler i Thorsø Rideklub 2023

Der kan indberette point til følgende pokaler:

– Elevpokal
– Klubpokal – spring hest (e og d stævner) og distriktspokal – spring hest (c niveau og højere)
– Klubpokal – dressur hest (e og d stævner) og distriktspokal – dressur hest (c niveau og højere)
– Klubmesterpokal – military hest (for alle niveauer)
– Klubpokal – spring pony (e og d stævner) og distriktspokal – spring pony (c niveau og højere)
– Klubpokal – dressur pony (e og d stævner) og distriktspokal – dressur pony (c niveau og højere)
– Klubmesterpokal – military pony (for alle niveauer)

Klik på ovenstående knap “Indberetning” og benyt venligst skemaet og indsend det til mail: thorpokal@hotmail.dk som en vedhæftet fil.

Fælles for indberetning til alle pokaler – du skal hjælpe 10 timer årligt for at kunne indberette point.

Kun resultater som kommer på denne mail vil tælle med til pokalerne.

Vær opmærksom på at point skal indberettes senest 3 uger efter resultatet er opnået, ellers bortfalder pointene.

Se følgende regler for pointindberetning her

Pokalstillingen 2023 opdateres løbende…….

Årets Kammerat

I slutningen af året kan medlemmer indstille andre medlemmer af Thorsø Rideklub til prisen – Årets
Kammerat. Det kan f.eks. være en person, der har hjulpet andre når der har været brug for det eller som
har bakket op om klubben i andre sammenhænge.
Bestyrelsen beslutter blandt de indkomne forslag, hvem der modtager prisen.

Pokal Stilling

Resultater 2023

Bliver løbende opdateret!

Se ALLE vindere af THOR´s pokaler igennem tiden

Resultater gennem tiden

Har du spørgsmål, rettelser, kommentarer eller andet til indberetningen eller Pokal listerne? Send gerne en mail på: thorpokal@hotmail.dk.
Ønsker man at få de flotte resultater i avisen og annonceret på hjemmeside/facebook, kan man sende en mail med relevant info til bestyrelsen@thorso-rideklub.dk

michael-gertsens-murerfirma-aps-logo
groenagergaard-logo