Rideundervisning

UndervisereHoldoversigt

Få god og professionel undervisning i Thorsø Rideklub

Undervisningen:

Alle nye elever starter den 1. undervisningsgang i den efterfølgende måned.

Alle der færdes i stalden skal bære ridehjelm og forsvarligt lukkede sko samt sikkerhedsvest i undervisningen hvis man er under 10 år.

Man møder min. 15 min før undervisningen så man kan nå at sadle op. Ligeledes skal man afsætte 15 min ca efter undervisningen til at sadle af, strigle, rense hove og lukke hesten tilbage i boksen/på fold.

Det er muligt at ride egen hest i undervisningen se mere under priser.

Udmeldelse skal ske til undervisningsansvarlige senest d. 15 i måneden med virkning fra den næste 1.

Undervisningen foregår ud fra elevens niveau og tilrettelægges af underviseren

Vi tilbyder en varieret træning med bl.a. dressur, grundridningstræning, lege på hesten, let spring/breddeaktiviteter og ridning udendørs alt efter vejret.

*Ønsker du en gratis prøvetime, at tilmelde dig elevhold, eller har spørgsmål vedr. undervisning, kan du kontakte Kamilla Nymand på mail: undervisning@thorso-rideklub.dk  eller tlf. 22 81 47 46. Se gerne priser under fanen “medlemskab & priser.

Thorsø Rideklubs undervisere:

Inger Marie Nielsen tlf. nr. 20 69 76 96 Mandag
Inger Marie Nielsen tlf. nr. 20 69 76 96 Tirsdag
Rebecca Onsdag

* Husk og melde afbud til din underviser på sms hvis du ikke kommer.

Holdoversigt over undervisning

Tid Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
08:00 – 13:00 Spring er tilladt Spring er tilladt
16:30 – 17:15 Elevundervisning Elevundervisning  Elevundervisning
Elevundervisning
17:15 – 18:00 Elevundervisning Elevundervisning Elevundervisning
Elevundervisning
Voltigering
(17:00-18:00)
18:00 – 18:45 Elevundervisning Elevundervisning Elevundervisning
(18:00-18:30)
Springundervisning
(Privat v/Søren Hoppe)
(Ulige uger)
18:30 – 21:30 ca. Springundervisning
(Privat v/Niels & AK)
Springundervisning
(Privat v/Søren Hoppe)
(Ulige uger)

*Der må gerne rides i hallen, mod at der vises ekstra hensyn til eleverne. Underviseren kan vælge at deles hallen i 2.

*Der må IKKE være privatundervisning samtidig med elevundervisning, medmindre det er aftalt med bestyrelsen.

* Hallen er KUN lukket onsdag fra (16:30-18:30)

*Onsdag + hver anden torsdag ( ulige uger) fra (18:30 – 21:30) skal der tages hensyn til springrytterne, men hallen er IKKE lukket.

*Om sommeren springes der normalvis udenfor.

*Der må springes onsdag og søndag (08:00-13:00), dog skal dette varsles på Thorsø Rideklubs Facebook side eller til et bestyrelsesmedlem senest dagen før.

Klubmodul

Betaling skal ske via klubmodul – husk at du skal være medlem af klubben, hvis du vil modtage undervisning.

Betaling:

Der skal betales hver den 1. i hver måned

Juli måned er betalingsfri og undervisningsfri.

Der er ikke undervisning på helligdage og skolernes ferie.

1 mdr. opsigelse

* Såfremt du ikke har Dankort kan undervisningsbeløbet indbetales via bankoverførsel med tydelig angivelse af indbetalers navn og undervisning.
Indbetales til konto: 6110 – 4870087246 eller til mobilepay 60574. Du skal stadig oprette dig på Klubmodulet, selv hvis undervisningen betales på anden vis.

Priser ses på siden medlemskab og priser.

michael-gertsens-murerfirma-aps-logo
groenagergaard-logo